Sunday, April 1, 2007

concreet

Nog eens het concreet lijstje up-daten:

LARGE:
- 16u:

Sauna (Saunahuisje in Oud-Heverlee is volzet,iemand een ander voorstel?)
- 18u30:
inchecken in jeugdherberg De Blauwput.
Hiervoor zou ik heel dringend moeten reserveren. Er zijn voorlopignog 3 vierpersoonskamers vrij (€ 17 per persoon). Graag deze week een seintje wie wil blijven slapen.
Hier maken we van Sara een mooi duiveltje. (Ik zorg voor kledij en attributenvoor Sara, als we met 10 personen zijn, zou dat op max. € 5 per persoon komen.) Iederen mag er zelf uiteraard ook een beetje 'duivels' uitzien!
MEDIUM:
- 19u30:
Gaan eten: iemand een restaurant suggestie? De Wiering?
SMALL:
- 21u30:
Op café op d' Oude Markt + 'één-tegen-allen-tombola':
Iedereen brengt een klein tombolaprijsje mee.
Per tombola-lotje een leuke opdracht (voorstellen zijn welkom bij de comments!)
EXTRA LARGE:
- ...u?

Gaan slapen in de jeugdherberg. Ontbijt is onbegrepen voor wie op tijd kan opstaan...

3 comments:

Anonymous said...

Hoi iedereen, als ik om 16u in de omstreken van Leuven verwacht wordt; dan wil ik natuurlijk alles meemaken; reserveer alvast ook een bedje voor de grote zus. Zijn er geen andere leuke restaurantjes in Leuven de laatste tijd hoor ik toch mindere feedback over de Wiering.

Anonymous said...

hallo,

ik ben het nichtje van sara, ik wil deze vrijgezelle avond voor geen geld van de wereld missen, dus voor mij ook vanaf 16u en ik zou ook wel willen blijven slapen in Leuven (XL), want die avond terug rijden naar gent zal niet meer lukken denk ik. Leuven ken ik niet goed dus voorstellen voor restaurantjes kan ik jullie niet mee helpen.
Tot binnenkort
Katrijn
tot binnenkort

Silvie said...

Dag Katrijn,

Ik heb voor jou ook gereserveerd in de jeugdherberg. Het wordt een kamer van 4 met een extra bed.

tot binnenkort!