Sunday, April 15, 2007

wie-waar-wanneer

Als je op de naam klikt, dan kom je op de pagina van de website met het adres en/of de wegbeschrijving. Ik mail jullie ook nog mijn telefoonnummer door, zodat je mij kan bereiken als je ons niet zou vinden...

15u00
Ik ga Sara bij haar thuis oppikken en vertrek van hieruit naar de Sauna. Wie wil kan meerijden met de auto. Ik kan ook eerst mensen oppikken aan het station. Laat je mij dit wel op tijd weten?

16u00
Sauna Vitala in Herent, tot 18u00.
Ik zorg voor een fles schuimwijn (maar ik weet eigenlijk niet of je wel eigen drank mag meebrengen...)

18u30
Incheken in de jeugdherberg. Ons gerief afzetten en Sara omtoveren in het duivels Saartje.
Ik zorg voor een fles schuimwijn.
Geeft iemand felrode lipstick en felrode nagellak?
Van hieruit te voet naar La Cantina.

19u30
Restaurant La Cantina. Reservatie is gemaakt op naam van Silvie Bonne.
Van hieruit te voet naar 'd Oude Markt.

+/- 22u30 (?)
Oude Markt. Iemand tips voor cafetjes waar je met 13 duivelse vrouwen binnen kan?

+/- 23u00 (?)
Eén-tegen-allen- tombola.

2 comments:

Anonymous said...

wat ik zocht, bedankt

Anonymous said...

Heb zojuist een weekendje Parijs gewonnen . Ik heb de tckets en de reservatie al binnen. Als je ook wil winnen gewoon aanmelden op hun nieuwsbrief.
[url=http://www.vakantiestart.info]
vakantiestart[/url]