Tuesday, April 3, 2007

sauna en resto

Aiai...

Sauna:
Het Saunahuisje en Aquaheaven (de 2 favorieten) waren helemaal volzet. Jammer!
Ik heb een reservatiemail verstuurd naar Sauno & Welness Vitala (Herent),maar heb voorlopig nog geen antwoord ontvangen.

Resto:
Na de vele tips en suggesties lijkt La Cantina mij wel leuk om, zoals Rein zegt, in het "pikante thema" te blijven. Ik krijg trouwens al veel zin in een Mojito! Ze zijn momenteel echter in verlof (tot 13/4). Ik heb een reservatiemail verstuurd, maar verwacht dus voorlopig nog even geen antwoord terug.
Nemen we het risico, of toch maar beter reserveren in La Stanza?

1 comment:

Anonymous said...

Silvie,

ik wou je nog eventjes laten weten dat Eva mee gaat eten. Kan je voor haar dan ook een plaatsje reserveren?
Alvast mercikes.
Britt