Sunday, April 15, 2007

portemonee

Hierbij alle prijzen op een rijtje. Ik stel voor dat iedereen z'n deel ter plaatse betaalt en dat we telkens samenleggen voor Sara. Op café is het meest praktische waarschijnlijk een "potje leggen".

Sauna: € 25 p.p.
Kostprijs= € 125 voor 6 personen. Dat komt dus op € 25 p.p. (5 betalende personen).
Ter plaatse betalen.

Duivels Saartje: € 2 p.p.
Kostprijs= € 25 voor boa, vleugels, 3-tand en voor iedereen een paar 'mini-duivels-hoorntjes'.
Het heksenkleed kan ik lenen van op m'n werk.
Aan mij betalen.

Resto: +/- € 45 p.p.
Kostprijs= +/- € 520 voor 13 personen. Dat komt op +/- € 45 p.p. (12 betalende personen).
Ter plaatse betalen.

Tombola:
Iedereen brengt een klein tombolaprijsje mee. Dit is bv iets grappig dat je thuis nog liggen hebt of een leuke 'prul' uit een 'prullenwinkeltje'. Ik heb bv 3 grappige strings uit de Wibra.

Cafés op d' Oude Markt: ?
Een pot leggen. Beginnen met elk € 15?
Ter plaatse betalen.

Jeugdherberg: € 25 p.p.
Kostprijs= € 100 voor 5 personen. Dat komt op € 25 p.p. (4 betalende personen).
Ter plaatse betalen. (ik heb reeds een voorschot betaald)

No comments: