Sunday, April 1, 2007

Leuven!

Iedereen die reageerde opteerde voor Leuven, so Leuven: here we come!

Ik zal deze week reserveren voor:

- Het saunahuisje in Oud-Heverlee
- een restaurant: heeft iemand een voorstel?
- Jeugdherberg 'De Blauwput' (achterkant station) of iemand een ander voorstel?

Ik zou dus graag willen weten wie naar waar mee wil: S, M, L of XL?

Reageren kan je doen door een comment te posten. Hiervoor hoef je niet in te loggen, je kan kiezen voor 'anonymous' en dan onderaan je naam bijzetten, of voor 'Other' en dan gewoon je naam in het kadertje invullen.

Van sommige mensen weet ik het al, die heb ik al als comment toegevoegd.

11 comments:

Silvie said...

Petra: M
Leen: e.v.na middernacht
Isabel: M
Britt: XL (the full package!)
Silvie: XL!

Anonymous said...

Hoi iedereen,

Eén van de restaurants waar ik Sara dikwijls over hoor spreken is La Stanza (zijstraat van de Mechelsestraat als ik mij niet vergis). Ook wel lekker: Improvisio (Brusselsestraat).

Ik ga dan wel zelf niet mee naar de sauna, maar ik heb eens gekeken, en buiten het Saunahuisje in Oud-Heverlee, is er nog The Basement in de Burgemeesterstraat (tov. de Studio's), maar dat lijkt me maar een louche keet. Andere sauna's rond Leuven: Equilibrium Welness Center (Veltem-Beisem), Sauna Center Holsbeek, Superfit (Korbeek-Lo), Vitala, Sauna & Welness (Herent).

Aangezien het feestje in Leuven zal zijn, ga ik proberen terug te waggelen naar mijn eigen bed. Op mijne leeftijd toch altijd beter als je een grote kater voorziet ;-)

Groetjes,
Isabel

Anonymous said...

Oei oei een oude doos als ik aan het bloggen, wie had dat gedacht :-)

ik ga niet mee naar de sauna, er is er wel nog een goede 'Aquaheaven' in Leuven (Nerviërstraat geloof ik in de buurt van de Diestse, dus ook niet al te ver van de jeugdherberg)
(ze hebben ook een website), ben er zelf al een paar keer geweest, je betaalt een vast bedrag van 78 euro, dus met hoe meer je bent hoe beter. Je kan er ook massages boeken (bijvoorbeeld voor Sara) en eten en drinken bestellen. Ge hebt er een sauna, een turk stoombad, een bubbelbad en een gewoon zwembad. Ge huurt het steeds privé af, wat wel een voordeel is.

Ik ga niet blijven slapen, ik geraak nog wel bij mij thuis, want de dag erna ook nog vanalles te doen

Ivm restaurant, ga eens polsen (onopvallend natuurlijk), de wiering vind ik ook wel goed.

PS ik opteer voor de medium versie, vanaf het eten!

Groetjes

Tine

Anonymous said...

Hallo!
Voor mij graag de Large versie (sauna, eten, oude markt).
Qua restaurent weet ik het eigenlijk niet echt goed, we zijn ooit naar de Valck in de Tiense gegaan, waar wel goeie steak en mosselen worden geserveerd, maar niet echt the-place-to-be voor een vrijgezellenavond.
Voor de sauna weet ik het totaal niet; maar het voorstel van Tine vind ik wel leuk.
Groeten, An

Anonymous said...

Helaba!

Ik zal het hier maar kort houden: niet echt een voorkeur voor restaurant, maar toch liefst ook niet de Wiering... en van sauna's in Leuven ben ik allerminst de expert :-)
Ik hoop dat ik met Isabel mee mag waggelen naar huis, ,dus voor mij ook geen bedje reserveren...

Tot binnenkort!
Petra

Anonymous said...

Gisteren eens gepolsd bij Saar onder het mom van een etentje met collega's; Ze was vol lof over La Stanza en over een mexicaan in de Parijsstraat. De wiering was de laatste keer bij haar tegengevallen (en bij mij eerlijk gezegd ook, ik denk dat ze van kok veranderd zijn, nog altijd niet slecht, maar kon de vroegere perfectie niet meer benaderen), maar ze zou nog wel eens graag ginder ribbekes gaan eten, dus allemaal goede opties met andere woorden. Voor mij blijft het gelijk, Italiaans, mexicaans, ribbekes, Belgische kost, chinees, het kan er allemaal wel in! Ik laat het in Silvie haar capabele handen om de knoop door te hakken.

Groetjes

Tine

Anonymous said...

Awel ja voor een duivelinnetje en haar bende mag de keuken best wat pikant en heet zijn. Dus mexicaans of andere exotische keukens staan me wel aan. Voor mij mag je wel een bedje reserveren; Houthalen is net te ver. Ik zie jullie dan wel vanaf het moment dat jullie m'n zus omtoveren in een duivels Saartje

Anonymous said...

Die Mexicaan in de Parijsstraat is La Cantina. Tis al effe geleden da ik daar nog ben geweest, maar inderdaad is het eten daar echt wel lekker en de cocktails ook!!! :-))
Als ge naar daar wilt, moet ge echt wel op tijd reserveren, want das daar redelijk druk op zaterdagavond...

Groetjes
Petra

Anonymous said...

Ik ben precies ook wel te vinden voor La Cantina! De cocktails zijn daar inderdaad héél lekker! Wel gevaarlijk, maar eentje om 't af te leren, kan nooit geen kwaad ; -)

Silvie said...

Hallo iedereen,

Bedankt voor de vele tips ivm sauna en resto!
Ik ben volop aan het rondbellen, maar wel een paar problemen:
- La Cantina is gesloten van 1/4 tem 13/4. Ik kan dus nog niet reserveren. Ik heb wel een onlinereservatie-aanvraag gedaan, maar de bevestiging zal dus nog even duren!
- Aquaheaven (ziet er fantastisch uit...) is helaas ook al helemaal volzet.
Ik blijf verderzoeken voor sauna!

Binnenkort meer nieuws.

Polyevents said...

Beste dames,

Wij als Polyevents staan in voor de volledige organisatie van jouw trouwfeest, vrijgezellenfeest of kinderfeest. Wij willen jullie graag helpen bij deze fantastische dag en dit tegen een lage prijs. Naast de traditionele activiteiten bieden wij ook zeer uitdagende nieuwe activiteiten aan.
Aarzel niet om, geheel vrijblijvend, contact op te nemen.

hannesgeyskens@hotmail.com
0495208753
Groeten Hannes